Wednesday, March 7, 2012

Lavastusse kandideeritud ja töötoas käidud!

Tuletaks veel hea sõnaga meelde meie esmaspäevast, 27. veebruaril, toimunud töötuba, kus saime aimdust mõjustamisest teoreetiliselt ning näha ja tajuda, kuidas see ka reaalselt välja näeb. Igaüks sai seda hetkeks enda peal tunda ja kõrvalt jälgida. Tutvusime lühidalt oma hirmudega ja seeläbi natuke rohkem iseendaga. Töötoa alguses õppisime juurde ka mõned toredad mängud ning lõpus ühe hea nimemängu, mida on hiljem võimalik lastekodudesse minnes kasutada. Kõik, kes kohal olid, on jälle kogemuse võrra rikkamad. Täname korraldajaid ja osalejaid.- Kristi


29. veebruaril toimus Biomeedikumis "Lapsed teatrisse!" projekti lavstusse kandideerimise konkurss.
Õhus oli tunda nii ootusärevust kui huvi selle vastu, mis saama hakkab. Kokku kandideeris lavastusse 11
näitlejahakatist, kellest enamus olid küll tüdrukud, kuid see näitab vaid seda, kui tegusad meie teaduskonna naised on. Lavastuse nimeks on "Valge võlg", mille on
Veikko Täär loonud Ülli Kukumägi lasteraamatu "Ülakorruse lapsed" ainetel. Selleks, et kõige parema ülevaate näidendisse kandideerimise kogemusest saaksite, palusin osalejatel teha lühikesed kokkuvõtted kandideerimisel toimunust.

Väga äge kogemus oli. Härra Täär oli väga lahe mees, kes mõistis nalja, mis on minu puhul alati oluline, et ma suudaks üldse midagi rääkida :D Ma võtsin muidu katkendi ''Valgekihvast'' ja tahtsin seda lugeda, kuid enamuse ajast ma improviseerisin mingit oma teksti lõpuks. Ta palus mul seda esitada nii, et ma olen tema peale vihane ja et ta on viimne tõbras maailmas, siis pidin ma seda hüüdma nagu ta oleks minust hästi kaugel ja siis rääkima seda kui ägedaimat saladust. Ma ei tea, muud vist ei oskagi nagu öelda.. kommid olid ka väga head pärast :D- Grete


See oli minu esimene casting elus! Ja kohe Veikko Tääri juures. Kui alguses tulin kohale ja mõtlesin, et noh lähen ja vaatan, mis saab – siis lavale astumise lähenedes puges ikka väike ärevus sissse. Olin esimene julge ja sisenesin tühja ruumi, kus ainult lavastaja ootas. Pandi kirja mu võistlusnumber, uuriti, kas olen ka varem millegi säärasega nagu „näitlemine“ tegelenud ning läkski lahti. Kandsin enda ettevalmistatud teksti ette, ning ootasin, mis edasi saab. Täär haaras seina äärest tooli ning palus mul jutustada sama lugu, nagu see oleks päriselt juhtunud ja mina nüüd jutustan talle nähtut. Ja oligi kõik – lõpp tuli ootamatult ruttu. Lahkusin ruumist, saatsin sisse järgmise ning peale kauba sain kommi ka veel. Igati väärt ettevõtmine! Ootan juba põnevusega tulemusi. Sest castingute puhul kõige kurvem ongi vist see, et sa tegelikult mingit tagasisidet ju ei saa – kuigi see on väga väga huvitav teada, mida sinust arvati. Igatahes aitäh selle võimaluse eest ja jään parimat lootma!- Laura



Sellised muljed ja mõtted siis kandideerimisest. Mainin ka seda, et ääretult tore oli, et kohale tuli väga mitmekesine läbilõige meie teaduskonnast ning esindatud olid ka hambaarstid ja doktorandid. Lavastuses näitlejatel on täna esimene proov ja eks siis selgub juba, mis edasi hakkab saama. Samuti on peaaegu lõplik valik tehtud lavastuse muusika osas ning see tähendab, et ka lauljad ja tantsijad saavad valmistuma hakata!


Kirke

No comments:

Post a Comment